tisdag 8 mars 2011

Dag 6 Min dag...

... har jag trots solens strålar tillbringat inomhus med vår febriga dotter. Jag har försökt lära mig mer om läkemedelsräkning och tagit små pauser där jag kollat in bloggar jag nyss hittat till. Tänk att det finns så många människor som i princip varje dag delar med sig av sina tankar och händelser i livet till oss andra, säga vad man vill om internet men det skapar absolut många kontakter man inte skulle fått annars.

Kikar nu på Sofias änglar, har bara sett ett program innan och oj vad jag grät då.
Nu närmar programmet sig slutet, ska passa på att se det innan sängen kallar.
Innan ni bläddrar er vidare i cyberspace, snälla titta på mitt tidigare inlägg där jag efterlyser en katt Gosig från Ikea åt en vän.

Sov gott sen när det är dags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar