måndag 7 mars 2011

Dag 5 Vad är kärlek?

Det är en stor fråga. Jag känner kärlek för så mycket. Min sambo. När jag ser på honom pirrar det i min kropp och jag fånler. Han är min andra halva, utan honom saknas något. Jag vet, för vi har provat vara utan varandra. Men vi hittade tillbaka och vi har det nu bättre än någonsin. Vi har två barn, helt fantastiskt underbara ungar! De bråkar, både med oss och varandra. När de inte är tillsammans är saknaden efter den andra stor. De kan inte vara med varandra och inte heller utan varandra, det är väl syskonkärlek när den är som bäst? Kärleken till barnen är gränslös, det finns inga ord som tillräckligt bra beskriver hur mycket jag älskar de små liven. Önskar alla föräldrar kände så för sina barn! Hoppas alla någon gång under sitt liv får chansen att känna sig riktigt älskade.
Känner kärlek för så mycket mer i mitt liv, fast just precis nu blev mitt knä upptaget av vår febriga lilla tös så detta får bli allt för denna gången, även om detta är ett ämne man kan skriva spaltmeter om.

"Att kärlek är allt som finns, är allt vi vet om kärlek."
Emily Dickinson

1 kommentar:

  1. Kika in på www.amazilia.se där hittar du budskapssmycken som görs utifrån dina önskemål! Håll även utkik för snart kommer bli en ny webbutik med andra spännande accessoarer! Välkommen in!

    SvaraRadera