torsdag 1 september 2011

Fynd!

Wiieee vad skönt det kan vara att bara gå och strosa lite vid affärer! Idag hade jag med mig 30% rabattkuponger så idag behövde det inte kosta skjortan heller...

Apropå skjorta, denna hittade jag till mig. Riktigt skön och blir himla bra nu när sommartröjorna inte blir de mest använda plaggen i garderoben!

Fyndade orkidéer på IKEA, har köpt där innan och de blommar om och om och om och.. ja, ni fattar. Bokmal som jag är var jag ju tvungen att gå in på Bokia och kika lite också, brukar hitta massa nya böcker på Erikshjälpen men nu har jag inte varit där på flera månader och kommer inte göra det på ett tag heller. Då blev det ta 4 betala för 3 istället. Nu vet jag vad jag kommer göra efter träningsstarten ikväll!
Sonen behöver byxor. Lite varmare såna. De han har nu är så luftiga och sköna säger han. Mmm, luftiga från hålen i knäna... Varför sliter grabbar så otroligt mkt på byxor? Ska kanske tillägga att vi har en ganska vild tjej som i och för sig är väldigt bra på att slita ut tröjor... Vilda barn? Ja, kanske. Roligt verkar dom ha i alla fall!

Ännu en goding till mig. Fint fint tunnstickad och en alldeles klarblå färg. Redan en favorit.

Nä, nu måste jag slänga ihop lite mat så vi hinner få lite energi. Ikväll börjar judoträningarna igen, tydligen massa nya barn som kommer på mitt och Emmys pass. 

Ha dè gott! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar