fredag 20 maj 2011

Romeo och Julia

För en vecka sen slog vi på stort och åkte för att hyra film. Det sker inte så ofta i vår familj, vi hittade 5(!) filmer som fick följa med hem för en vecka. 3 filmer till mig och min sambo och en varsin till barnen. Förra helgen gick alltså i filmernas tecken, vi hade helmysigt. En film hamnade alltid underst i "filmväljarhögen" och det var såklart den jag valt... Imorse gick jag ner i vardagsrummet, la mig under filten i soffan och såg på MIN film, den JAG valt att se, och det på en fredagsförmiddag när vi alla var hemma tillsammans. Behöver jag säga att ingen ville göra mig sällskap? Filmerna skulle tillbaka idag och jag ville verkligen se den innan jag lämnar tillbaka den så då fick det bli en "filmmorgon" istället. Om den var bra? Jodå, om man som jag gillar romantiska filmer... ;o)
Den fick i alla fall igång reslusten igen, blev såå sugen på att åka till Italien!


 

Önskar er alla en underbar kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar